pátek 19. září 2008

Vítejte


Vítejte na oficialním webu o Marii Isabel

tento web jsem založila proto,že chci proslavit Marii Isabel

za fotky a informace chci poděkovat mé kamrádce ANGIE_TAIKER ...

za styl blogu nemusím děkovat,protože jsem ho dělala já...

jsem v tomto začátečnice ale dělam weby na blog.cz ,ale už mi to moc nevyhovuje (každý má web na blog.cz)

myslým že potřebujeme už něco jiného...

María Isabel je 13letá zpěvačka(Španělka)

aby jste se nedivili,že mé fotky budou podepsány MIW a ne maría isabel web to proto že MIW=zkratka pro María Isabel Web =)

občas tu také budu psat Španělsky(ne často) ...

Jsem TAiiKER to je největší club Marii Isabel na světě jsou tam lidé z celého světa

hzlavní taiiker je ANGIE_TAIKER

UPOZORNĚNÍ :fotky nekopírovat!!!!!
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

Žádné komentáře: